.

.

måndag 19 maj 2014

Besök på BB

Robin och Leo kom och hälsade på med mormor och morfar men det fanns ingen parkering så mormor och morfar fick hälsa på i skift.
Dom ringde från receptionen och sa att vi hade besök så vi gick och öppnade dörren och mötte dom i korridoren när de kom springandes, (dom väckte nog varenda bebis när dom kom springandes).
Leo stannade och stirrade på min mage och frågade om hon var kvar där inne?
Men varför är du så tjock frågade han sen.
Konstigt och komplicerat, (även för en vuxen att förstå, jag var ju lika stor om inte större än de gravida på bb).
Micke visade dom Nelli som låg och sov i burken och deras reaktioner var underbara,  det var som om dom inte riktigt kunde tro sina ögon och dom bubblade av förtjusning.
Sen ville Leo inte åka hem utan Nelli och det var jobbig, då ville jag bara klä på mig och åka med dom hem.











vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)