.

.

fredag 25 april 2014

Världens skönaste byxor.

Micke skjutsade mig till centrum så jag kunde hämta ut paketet, och medicin till Leo.
Jag började med att prova de korta byxorna.
Jag ångrade mig efter att jag hade beställt dom och såg att jag hade skickat efter strl M.
Hur tänkte jag M??  I mina gravid leggins så har jag L och det beror ju inte på magen dom är ju sydda efter en stor mage.
Så när jag packade upp dom var jag helt inställd på att dom skulle var jätte försmå, men det var dom inte utan helt lagom och vilket skönt tyg, tunt och super mjukt, känner på mig att jag kommer bo i dom i sommar och det bästa är att dom har fickor, jag tycker jämt att jag saknar fickor på byxor och så besvärar dom sig med att sy fejk fickor. Då kan dom väl lika gärna sy riktiga!!



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)