.

.

tisdag 8 april 2014

Tradera


Tradera är verkligen bra när man är gravid.
Både byxorna och tröjan har jag budat hem därifrån och jag är så himla nöjd.
ÄSKAR tröjan så himla mycket, byxorna blev jag däremot lite förvånade på, eller kanske inte byxorna så mycket utan mer storleken på min egen rumpa.
Dom är ifrån HM och är i strl 40 och jag tänkte att i vanliga fall så har jag 34 - 36 i byxor och i gravid legginsen har jag L så jag tänkte att 40 är att ta i lite men hellre lösa än åtsittande.
Hej tjena..... dom är lite tajta över rumpan.......
Men sköna och jätte snygga plus att dom är tunna och man kan rulla upp dom och sätta fast med tryck knappar så dom funkar i maj också :)




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)