.

.

torsdag 10 april 2014

Robins 9 års dag

Idag fyller Robin 9 år, och för första gången på säkert en 2-3 år så har jag inte världens ångest över hur gammla dom blir.
Nu när det är en liten på väg så tog jag det med ro att han har blivit så fruktansvärt stor.
Jag saknar verkligen småbarns åren.
Nu är både Robin och Leo som små vuxna, Robin är så himmla duktig och Leo är ett av dom smartaste barnen jag träffat, (ja nu tycker säkert alla föräldrar så men jag har ändå jobbat med barn i 15år så jag har ju nåt att jämföra med).
Jag tror på att man ska nog skaffa barn med en 5-6 års mellanrum då slipper man den här ångesten.

Robin fick AIK tema på sin födelsedag med svartgula servetter och gula ballonger och tårtan bestämde han själv hur den skulle se ut.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)