.

.

lördag 19 april 2014

Påsk hos mormor och morfar

Vi var hemma hos mormor och morfar och firade påsk i går, för att Micke (grinchen) fick för sig att han var tvungen att åka på folkrace idag.
Men vi åkte dit idag också och firade påsk, Robin och Leo (och även jag) tycker att man ska fira på rätt dag.
Vi åkte förbi ica maxi på vägen dit och köpte en påsk tårta för Leo älskar verkligen prinsesstårta och det är så sällan han vill äta nåt så då kan man anstränga sig lite för hans skull och vi fick philadelphia tårta igår vilket är bland det bästa Micke och jag vet så vi var glada och nöjda och ska jag väl inte påstå nåt annat än att jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR prinsesstårta.
Så nu har vi frossat i tre olika sorters lax, sill, paté mm mm i två dagar.
Nu film mys med Robin och Leo och en himlans massa godis :)








vises

1 kommentar:

Lotte sa...

Så mysig påsk ni haft :-) Det är ju så himla härligt väder med, hoppas bara du inte får så ont idag....
Kram Lotte

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)