.

.

onsdag 23 april 2014

Jag ringde till SÖS i morse, och fick prata med en sköterska som sa att doktorn har bedömt det här och att det inte var så mycket hon kunde göra.
Då bröt jag mer eller mindre ihop och sa att jag inte alls förstår hur dom tänker och förklarade om Robin och Leo och foglossningen och då bokade hon in mig på en ny tid den 8 maj för hon sa att man ändå inte gör något innan 37 fulla veckor.
Så nu känns det bättre men jag förstår fortfarande inte hur en läkare kan bedöma så, det stod ju all fakta i remissen att jag har fött för tidigt och fött hemma och att jag har riktigt svår foglossning.
Jag kommer nog aldrig sluta vara arg för det här för jag tycker att det är så klumpigt och dåligt. Man har tillräckligt med saker att tänka på och oroa sig för när det snart är dags.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)