.

.

fredag 4 april 2014

Hämtat vagnen

Idag har Micke och jag varit och hämtat vagnen.
När vi gick in i butiken var jag jätte nervös för att vi skulle ha valt fel. Jag har ju besluts ångest som ingen annan människa, men ändå tycker inte jag att det är överdrivet att ha besluts ångest när man ska köpa vagn om det är flera man har fastnat för. ?
Jag packade upp den på en gång och är verkligen super nöjd.
Den är fin, bra på alla de specifika saker som jag ville ha som: sväng hjul, stora hjul, stor suflett på sittdelen och bra fjädring.
Jag tycker många vagnar som har sväng hjul har så dålig fjädring, det är lite som att köra en köks stol med hjul på.

Det finns bara en oerhört negativ sak, kände jag när jag hade satt ihop vagnen, herre gud vad det är länge kvar tills det kommer ligga en bebis där i, helt plötsligt kändes de här veckorn fruktansvärt långa.

 
 




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)