.

.

tisdag 8 april 2014

Äntligen börjar vi bli klara

Det var så lustigt för jag sa till Micke i kväll att det känns som vi börjar bli klara nu det är bara en sak till som vi MÅSTE köpa och några saker jag VILL köpa.
Det vi måste ha är ett spjälskydd och det jag vill ha ä rlite barnvagns saker.
sen när jag öppnar mailen har jag fått mail ifrån lemer att solskyddet jag ville köpa har kommit in, så då passade jag på att se om dom hade något rosa spjälskydd till okej pris och deet hade dom och sen det sjukaste av allt, jag har letat efter en Britax oranizer och det hade dom också fått in.
Det enda som saknas nu är en barnvagns leksak men det kan vänt första månaden kommer hon ändå inte uppskatta den så vi har tre månader på oss att köpa den, jag har redan hittat den perfekta, starka färger som fångar bebisens uppmärksamhet OCH så spelar den musik. PERFEKT.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)