.

.

måndag 31 mars 2014

Trött och ont i huvudet.

Vaknade vid 3 i natt och kunde inte somna om.
När jag vaknade i morse hade jag världens huvudvärk, vet inte om det beror på sömn bristen eller om jag blivit lite dålig. Jag blev super kall igår när jag stod ute och grillade.
Jag mår så fruktansvärt dåligt när jag sovit för lite, varje gång det händer tänker jag att herre gud, hur ska det gå med bebisen?
Jag minns hur det var när Robin och Leo var små, jag kunde ju vara så trött att jag faktiskt mådde illa, sen får jag världens huvudvärk och för att inte tala om mitt humör....

Men en sak som är annorlunda den här gången är att jag har lärt mig att sova på dagarna, nu för tiden har jag inga problem att somna på soffan men jag minns med Robin att jag faktiskt behövde öva på att sova på dan.
Med Leo var det inget alternativ eftersom han skrek lika mycket på dagen som på natten, men jag tror att vi måste sätta nån form av rekord om vi får en bebis till med samma problem.
 Om bara bebisen låter mig sova på dagen tror jag att det kommer gå bra för Robin och Leo är så otroligt snälla när/om jag behöver sova på dagen, för det händer även nu då och då.


Mina snälla killar, från helgens cup.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)