.

.

måndag 17 mars 2014

Så var det vinter igen....

Men allt är bara hel märkligt, igår kväll fick jag en chock när jag såg termometern, 6.9 minus.
I morse var det tjockt med snö ute, mysigt tänkte jag och tittade på termometern -0.3
Så under dan har allt smält och det är slask överall, underbart, finns inget jag hatar så mycket som slask.
När Leo kommer hem från skolan berättar han att båda hans stövlar tar in vatten, och mycket riktigt. Jag ställde dom i diskhon och dom fylldes ganska snart med vatten så Micke och jag fick hasta iväg och köpa ny gummistövlar, för vad ska han annars ha på fötterna i morgon?? Finns ju inte en chans att det har torkat upp till i morrn.
Vi stannade till på McDonalds på vägen hem för Micke hade inte ätit lunch och cheesburgare är ju det Leo gillar bäst, men Leo hade så ont i huvudet så han åt ingenting utan tog med sig burgaren hem. I bilen började jag må illa så jag trodde att jag behövde kräkas och efter en stund säger Leo att han har ont i magen och att det känns som om han behöver kräkas??
Vi klarade oss hem och ingen av oss kräktes utan vi låg där i soffan och mådde illa tillsammans :)








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)