.

.

söndag 30 mars 2014

Riktigt vårväder


Leo har varit på kalas och Robin på innebandy träning och för en gångs skull e vi hemma i bra tid till middagen så då passar vi på att grilla.
Men vad jag saknade att dricka en drink medans jag grillade.
Drinkar är det bästa jag vet, det behöver inte ens innebära massa alkohol utan det räcker med att det täcker botten, det är smaken som räknas och sprit i sig smakar oftast skit, förutom koskenkorwa strawberry men den innehåller å andra sidan mindre alkohol än en vanlig vodka. Men ändå gör ju de smaksatta vodkorna sitt i en drink, som blackcurrant och ginger ale, eller bacardi appel med sprite, ja jag kan fortsätta hur länge som helst.
På kortet är två av förra sommarens favoriter frozen strawberry mojito och jordgubbs slush med gin.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)