.

.

tisdag 4 mars 2014

Ny kamera

Idag ska jag åka och titta på en ny kamera.
Min första systemkamera.
Jag älskar att fotografera, det är nästan det enda jag gör faktiskt och att jag hittills har använt en vanlig digitalkamera eller mobilen är nästan löjligt när man tänker efter.
Jag har velat köpa en systemkamera i flera år men dragit mig för att det är så dyrt men nu såg jag några fantastiska bebisbilder och kände att hur många år till ska jag gå och drömma och längta??
Jag har goooglat i i flera år som sagt och tror att jag har kommit fram till canon eos 600d är det bästa alternativet, den är inte en av de sämsta utan snarare den bästa i den pris klassen, sen kan man ju gå både uppåt och neråt såklart. Finns ju dom som kostar 25.000kr.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)