.

.

torsdag 13 mars 2014

Mvc idag

I dag har jag varit på mitt första MVC besök på jätte länge, men det känns verkligen inte som om det behövs.
Vet inte riktigt vad man ska dit att göra?
Idag tog vi blodprover och mätte magen.
Alla proverna var jätte bra och magen låg på mitt linjen, det kändes iaf lite skönt för jag är lite trött på att alla jämt säger -Herre gud vad du e stor. Nu vet jag ju att "normalare" än så här går det inte att vara.
Jag känner mig stor och väldigt otymplig, byxor, trosor, strumpor och skor är ett himlans problem och ta upp nåt från golvet är näst intill omöjligt och när jag verkligen kommer ner och får tag på det som ligger på golver trycks magen ihop så det faktiskt gör ont.
Men det är väl det ända så jag ska inte klaga :) Bortsett från min svåra foglossning så mår jag faktiskt jätte bra :)
Jag fick en lapp om några drop in föreläsningar hos en sjukgymnast som berättar om lite om hur man ska gå till väga då man fått foglossningar och andra graviditets relaterade problem.

Nästa tid blir om tre veckor och så ska jag få träffa doktorn den 8 april.
vises

1 kommentar:

Madeleines.se - Fotoglad Bröllopsplanerande Mamma sa...

Haha nej det är så typiskt mig, jag glömmer och sedan tror jag att kan jag "ta igen det" och övervattnar... ^^

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)