.

.

lördag 15 mars 2014

Lördag

 Å vad det är skönt med helg.
Eller ioförsig bröt jag ihop fullständigt på väg hem ifrån killarnas bandy match i morse för att jag tyckte att Micke stressar så fruktansvärt hela tiden :)
Men bortsett från den lilla incidenten så har vi haft en en skön lördag, killarna har spelat match och det gick jätte bra för Leo med sin nya klubba. Robin däremot bytte till sin gamla efter en stund.
Vi har också varit på Ica maxi en snabbis och inget gör mig så lycklig som att handla billigt och i dag var det otroligt billigt. 
Micke är nu och jobbar, eller jobbar och jobbar, han har ett event på jobbet med mat, live band och öl så han var minst sagt lycklig och stressad när han åkte till jobbet.

Killarna och jag har precis fikat med semlor och pepparkakor och i kväll har vi storslagna planer med fortsättningen på filmen Zookeeper som vi började titta på i går och lördags godis...









vises

2 kommentarer:

Hanna sa...

Gott med semla!

Karro och King :) sa...

Semlor. OCH pepparkakor. Måste vara himlen, haha.. ojj så gott, mina två favorieter :D

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)