.

.

tisdag 4 mars 2014

Jag har köpt kamera

Tanken var att jag bara skulle titta och prova, så ringde jag till Micke och berättade vad tjejen i affären sagt (annars hade jag glömt det när han kommer hem) då sa han köp vilken du vill, och herregud vilken ångest. Jag var inställd på en 600 men de hade en 650 för et bra pris med ett objektiv jag verkligen ville ha.....
Besöet på mediamarkt tog tillslut 3 timmar, men tjejen som hjälpte mig var så otrolig kunnig så lag lyssnade och lyssnade så det kändes som en kvart.

Nu är jag hemma och var ju tvungen att testa kameran på en gång (jag får lära mig inställningarna en annan gång) och bilderna blev så bra på auto så jag grät en liten tår (nej jag har inga gravid hormoner alls)


Tadaaa mina första kort någonsin :)



vises
Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)