.

.

onsdag 5 mars 2014

Frukost

Ja allt handlar om frukosten idag, kvarg med stevia, apelsin och äpple. Jag blev så sugen på det när jag gick hem efter att ha lämnat killarna i morse.
Fram med kameran, jag tänkte att detta är ju ett ypperligt tillfälle att prova kameran igen, men det är inte lätt.
I går grät jag en svätt över hur fina bilderna blev bara i auto läget men mat tycker jag var svårare (tom i autoläget) Huuum.
Jag fota och provade jag höll på så länge att kaffet var kallt när jag var klar :)







vises

1 kommentar:

Jennie & FrökenFlis sa...

Haha ser ut som du provat länge där & jag förstår att ditt kaffe kallande efter det ;) Men håller med, vissa saker ÄR bara svårare att fånga på bild.

Svar, nej precis. Man har varken ork eller lust att sätta sig vid datorn när man mår så dåligt. & som du säger vad finns det att skriva om?
Jag orkade knappast med att betala räkningar när det var så dax att slå på datorn för den sakens skull.

Hoppas du får en fin dag!

kramar

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)