.

.

lördag 15 mars 2014

Fleece filt

Äntligen.
Jag har sökt med ljus och lykta efter en ros fleece filt till bra pris.
Jag vägrar  att ren ilska att köpa en vanlig fleece filt med nån pytteliten figur på för en 300-400 kronor bara för att den är baby relaterad.
Jag tycker det är så dåligt att alla dessa butiker säljer allt till hutlösa priser bara för att det är till bebisar.
På Rustas hemsida visade dom att de hade rosa fleecefiltar för 29kr vilket känns billigt bra men också vettigt med tanke på att det är vad en fleece filt kostar men jag har varit på Rusta tre gånger och de har alla andra färger än rosa och varje gång säger de att de  ska komma in och nu svarade dom att dom hade utgått.
Så igår när vi var i Farsta så hittade jag rosa fleece filtar på clas ohlson, för 49kr. Äntligen. Nu är min filt jakt över.
Jag har en stor cerisrosa lurvig, fantastiskt mjuk filt som e så stor att jag ska klippa den i två delar som jag fick av mamma och pappa en cerisrosa med teddy baksida och nu två rosa fleece filtar.
Nu känns det som alla tänkbara användningsområden är täckta.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)