.

.

onsdag 12 mars 2014

Cykel/ spark premiär

Å vad vårigt det känns när killarna tar cyklarna och sparkarna till skolan.
Jag tänkte faktiskt tanken redan igår så jag sa ja på en gång när de frågade i morse.
Jag gillar verkligen när de de åker cykel eller spark till skolan för det gå så mycket fortare då, det är bara ett problem nu....... jag går med snigelfart. Förut tyckte jag att det var lagom med sparken men nu såg jag dom försvinna, nä inte riktigt Leo försvann med sin cykel vilket var okej för när jag kom till skolan stod han där och pulade med låset, men Robin höll mig sällskap hela vägen.



vises

1 kommentar:

Madeleines.se - Fotoglad Bröllopsplanerande Mamma sa...

Men absolut! Visste inte att det var av intresse men det ska jag göra :D

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)