.

.

torsdag 6 februari 2014

Tänk att så fort det blev plusgrader blev allt grått igen.
Himmlen är grå luften e grå tom marken är grå.
Det känns som det har hållt på länge nu, hela hösten vintern och nu våren, enda avbrottet var tre veckors snö.
Undra om det är därför jag är så trött hela tiden?
Men nu har jag kommit igång med vitaminerna iaf så får vi se om dom hjälper lite.
Undra vad den här dagen kommer bjuda på?
Leo ska gå hem tidigt, Robin sent.
Leo svänger lite.... förut gick han hem ett varje dag sedan hade han en period då han ville vara kvar så sent som möjligt men nu vill ahn gå hem ett varje dag igen, men det gör bara mig glad då får jag lite tid att umgås med honom.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)