.

.

torsdag 27 februari 2014

Morgonstund

Robin har följt med pappa till jobbet så det är bara Leo och jag som äter frukost tillsammans.

Vi är inte direkt nån social familj, Leo tittar på hockey på sin data och jag tittar på Intelligence på min.
Förut när de blev så stora att vi kunde äta tillsammans ville jag sitta tillsammans vid köksbordet, äta, prata och umgås men tyvärr har jag insett att det är lugnast så här.
Leo kopplar av bättre när han tittar på något, oftast när vi äter i köket är det sån kaos på honom ( han går ner från stolen hela tiden för att gå och göra något, han skriker oavbrutet om allt alltså pratar fast skriker, säger Robin något avbryter han honom så Robin blir ledsen, pratar jag och Micke om nåt avbryter han oss också.)så jag blir helt psykiskt slut och vill bara komma därifrån och det känns ju kul när man har varit och handla,t lagat mat, och dukat fram....

När Micke och Robin kommer hem ska vi åka ner till allmänhetens åkning en stund och åka lite skridskor.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)