.

.

onsdag 19 februari 2014

Idag gick det bättre

Jag har hållt mig hela dagen och inte ätit en enda onyttig sak.
Äggmacka till frukost, räksallad till lunch, 1 äpple 1 apelsin  yoghurt med start, pasta med kyckling till middag och en kiwi.
Det enda som inte är nyttigt av det där är muslien till yoghurten men men bättre än semlor och chokladbollar.
I går sken solen för först gången och jag gick en "lång" promenad med Tuffs, den längsta jag gått på hela graviditeten. Nu var den inte särskilt lån men i mitt tempo tog den iaf 25 minuter och idag gick jag samma sträcka igen (fast utan solsken men med bäcken bältet).
Det är ju så trist att läkarna säger att det är dumt att gå, det var faktiskt bättre att cykla om man ville motionera så jag får väl försöka sätta mig på cykeln igen.
Känns bara trevligare när solen skiner att gå ut och gå, lite frisk luft och så får den där stackars hunden gå lite också. Han blev ju snuvad på alla långisar när jag fick bråcket i höstas och sen har det ju bara blivit värre.

Dagens heffa klump.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)