.

.

tisdag 4 februari 2014

En sväng till ica maxi

Jag åkte med mamma och pappa en sväng till ica maxi även fast det inte var något jag behövde. Köpte Clementiner till killarna för det ville dom ha och fyllde på med mjölk men jag åkte med bar för att komma iväg ett litet tag.
Känns skönt att kunna ta dan som den kommer, jag ska vara hemma så länge nu så slösa bort en förmiddag gör inget.
Jag är så fruktansvärt trött hela iden och har så ont så är jag hemma sitter jag i soffan och försöker hålla ögonen öppna. Nu stog jag på sminkavdelningen och provade fondations tills mamma och pappa nästan var klara. Jag behövde inte gå så mycket och jag somnade inte i soffann Win Win :)




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)