.

.

tisdag 4 februari 2014

Äntligen har Leo kommit hem

När Jag vet att dom ska komma hem sitter jag och tittar på klockan hela tiden och bara väntar.
När han kommer hem har han så mycket att berätta och han är så rolig att lyssna på, han har ett helt eget synsätt på all och jag tycker han är skit rolig och brukar skratta åt det han berättar.
Jag frågade om han hade gjort nåt kul i skolan och det hade han men det var en hemlis...- fast det är inte nån som har sagt att det är det utan det är jag som vill att det ska va hemligt :)
I dag berättade han också att han fick äcklig lunch, det var skinka typ (det var kassler) och potatisgratäng men på kasslern var det ost och den var jätte äcklig den smakade som marmelad och lakrits.
Ja vad ska man säga? jag skulle inte heller vilja ha marmelad och lakrits på min kassler.
 Nu ska vi spela Mario cart 7 det tycker vi alla i familjen är jätte kul så vi får nog köpa fler nintendo 3ds än de två vi har.
Det är jätte kul att spela med Leo för han pratar om allt han ser på spelet och han berättar det lika kul som allt annat, plus att han har så mycket tankar om saker, varför dom åker si och så  osv.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)