.

.

onsdag 29 januari 2014

Yrsel och frukost

Fick världens yrsel igår när vi var på Ikea och tänkte först att det var för att vi gick och gick inomhus med jacka  på mig men yrseln höll i sig hela kvällen och var kvar när jag vaknade i morse.

Sitter i soffan och äter frukost och tittar på Arrow.
När man blir vuxen så är handla kläder och och husgeråd lite som en ny leksak när man var barn tycker jag.
Jag riktigt längtade efter att prova dom nya kopparna till frukosten idag (men det blev dom gamla assietterna).
Jag äter  surdegs fralla till frukost, dom har börjat sälja frallor på cafet i cent
rum, 10 frallor 10 kr och dom är så goda till det dricker jag varm choklad, ögonblink tror jag den heter det är min favorit, gillar inte O´boy riktigt och eftersom jag bara får drick 2 koppar kaffe om dagen nu när jag är gravid och förra veckan kräktes jag upp teet varje gång så nu har jag köpt choklad istället. Trist bara att det är betydligt onyttigare.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)