.

.

fredag 10 januari 2014

Robin måste vara den absolut snällaste ungen på jorden

När vi var i Farsta hos doktorn med Robin gick han och jag runt och tittade i lite affärer och så och då hittade vi en Zlatan almanacka på julmarknaden som Robin gillade.
På nyårsdagen gav jag den till Robin och sa att jag hade en överaskning till honom och han blev så glad och började öppna den sen stannade han upp och sprang in på toa och hämtade Leo och sa att han måste ju också få vara med och öppna.

Det finaste med hela den här situationen var att Leo en stund innan hade brytit ihop fullständigt över något som jag inte kommer ihåg vad det var och ibland när det är så kan han vara arg eller ledsen väldigt länge och då är det inte mycket vi kan göra åt saken varken kramar eller nåt hjälper.

Robin hämtar Leo och visar vad dom har fått och så öppnar dom den tillsammans och Leo blir jätte glad och tycker att den är jätte fin.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)