.

.

lördag 4 januari 2014

Jäkla mykoplasma

Jag vaknade med ont i halsen huvudet och lite hosta idag och känner min LIVRÄDD  jag har ju för avsikt att gå till jobbet på tisdag, jag känner mig mycket bättre i magen och på tisdag har vi studiedag och vårterminen ska planeras.
 Leo var ju hos doktorn i går och dom konstaterade att han också hade mykoplasma och därför är jag så rädd att jag ska få det för Robin har ju verkligen varit fruktansvärt sjuk i nästan 4 veckor och faktiskt varit sängliggandes så det vore väl så jäkla typiskt om jag skulle bli sjuk nu när jag tänkte börja jobba efter att ha varit sjukskriven i två månader.


vises

1 kommentar:

Sandra sa...

Hallå! Nu är jag tillbaka och nu ska jag läsa ifatt här hos dig!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)