.

.

torsdag 23 januari 2014

Jag har bestämt mig för att sluta jobba.

Det var ett svårt beslut att ta.
Jag tänkte att jag skulle jobba torsdag och fredag och se hur det känns och sedan ta ett beslut om nästa vecka men jag satt hela förmiddagen och hade så ont att jag inte visste hur jag skulle kunna jobba idag så jag ringde min chef och berättade hur jag mådde och att jag from nästa vecka stannar hemma.

Det var hårt och inte särskilt kul beslut, jag har haft det så bra dom här dagarna med både barn och jobbarkompisar men när jag under mina 2,5 timmar på jobbet tittade på klockan flera gånger för att se om jag snart skulle få gå hem insåg jag att det var rätt beslut.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)