.

.

tisdag 28 januari 2014

Ikea shopping

Jag har varit på Ikea med mamma och pappa på förmiddagen och äntligen köpt dom där tallrikarna som Micke och jag åkte runt och letade efter till nyår.
Jag lånade en bild där de hade dukat med tallrikarna för på bilden med bara tallriken ser man inte att dom är mönstrade alls, lika så bilden med kopparna.
Sen köpte jag nya te koppar också. Det gör ont i hjärtat att göra mig av med det lila setet jag fick av mamma för länge sedan men jag tror att jag fick det för ca 12-15 år sedan och av 8 tallrikar hade vi bara 3 kvar och te kopparna är så kantstötta så det är hemskt, skålarna är ganska okej, det är bara assietterna som är hela, dom använder vi så sällan så det är säkert därför.

Jag köpte också en sköt bädd, ibland förvånas man av Ikeas låga priser, en uppblåsbar vit skötbädd låg på ca 199:- överallt och på Ikea 49:- jag köpte även et 2-pack dra på lakan till spjälsängen för 79:- också otroligt billigt.



vises
Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)