.

.

onsdag 8 januari 2014

Första dagen tillbaka i skolan

Jag trodde det skulle bli svårt att få upp dom ur sängen och massa protester men icke.
Leo sken som en sol och plockade ihop gympakläder frukt och allt och strålade hela tiden. (det har aldrig hänt förut, inte en enda morgon)
Tyvärr fick dom gå själva till skolan första dagen för jag blir bara sjukare och sjukare.
Doktorn ringde mig och blodproverna visade mycke riktigt mykoplasma men han hade rådgjort med en överläkare på infektion som sa att det vore mycket olämpligt ett medicinera eftersom medicinerna som krävs ger fosterskador och man medicinerar bara om mamman är så sjuk att man behöver bli inlagt så hans enda råd var att härda ut. Vi ska höras på måndag igen så att jag inte är ännu sämre men det tillståndet jag är i nu kan jag förvänta mig ett tag till.
Febern har stigit rejält och hostan tilltagit så att ligga i sängen är enda valet nu :(

Men men det man inte dör av.....
och Leos glädje på morgonen var tillräckligt med plåster på såren.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)