.

.

måndag 6 januari 2014

Disney on ice

Så var det äntligen dags, som dom har väntat och längtat, Leo mer än Robin tror jag.
Vi tyckte att Bilar var så bra men Tingeling var också fantastisk och magisk men lite för mycket dans.
Och slutligen Toystory 3, när det sedan var slut gnällde Leo och jag undrade om det var något han saknade?
- Jaa Trassel.
och jag förklarade att Trassel inte var med den här gången, - men dom sa ju det säger han då.
Men det var i högtalarna som dom berättade om disney on ice nästa år.
Det var lika bra och fantastiskt som alltid (elle ja mycket bättre än förra året som jag tyckte var dålig) men bara att se Leo gjorde hela min dag, han sken som en sol, och utropade - såg du?? lite då och då och pratade om allt han såg och klappade i händerna.
Ja det var verkligen så fantastiskt som han hade hoppats.

Efteråt stannade vi på Grekiska kolgrillsbaren brevid globen men jag tyckte inte att den var någon höjdare alls, vi har ätit på några stycken och den här var lätt den sämsta, köttet var senigt och utbudet jätte dåligt.











vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)