.

.

fredag 31 januari 2014

Alla tillbehör

En sak som jag tycker är extra kul med att få barn igen är alla dessa tillbehör som gör livet som förälder lättare.
Marknaden har utvecklats så oerhört mycket sedan killarna var bebisar.
Det först jag lade märke till (i ungefär samma veva som vi sluta med vagn) var Organaizern eller även kallad mugghållare och förvarings nånting.
Det är något jag verkligen måste ha, jag älskar ju mitt kaffe och balanserade oftast muggen på de minst krångliga sättet när jag hade vagn men sen är den ju bra om man måste lägga ifrån sig solglasögonen telefon nycklar odyl.
Nästa supersmarta sak som jag såg var solskydd till vagnen..... att köpa..... sydda till vagnar.......
När Robin och Leo var små satte vi fast diverse filta med klänykor, hår klämmor och annat vi hittade.
Min bitter het var enorm när jag upptäckte dessa solskydd.
Nu är dom ioförsig väldigt lätta att göra själv om man nu hade haft några hjärnceller för 7-8 år sedan.
Men det är iaf nåt jag också tänker köpa den här gången.




vises

1 kommentar:

Susanne sa...

Min son är född december 1990 och då fanns det inte mycket braatthasaker.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)