.

.

tisdag 17 december 2013


Upp och ner Upp och ner på vinden i dag, och när jag var där uppe hittade jag massa skräp att kast.
Sen var jag sä slut i magen både pga bråcket och pga graviditeten så jag ät lunch sen blev jag kvar i soffan resultatet av detta blev..... inte särskilt städat.
Det kommer nog ta en aningen längre tid att få det julfint än vad jag trodde.
När jag satt i soffan rummlade han omkring ordentligt i magen :) känns både kul och lite konstigt samtidigt.

Robin har nu kommit hem efter sin första dag tillbaka i skolan hostig som få vilar han i soffan nu, i kväll ska vi till skolan och titta på jul konsert, det var den största anledningen till att Robin gick till skolan idag. Men jag tycker  det e svårt att veta hur man ska göra, han är inte riktigt kry, men har varit hemma i en vecka och så är det bara tre dagar till jullovet, jag vill ju att han ska vara med på julavslutningen och så.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)