.

.

fredag 6 december 2013

Rusta

Jag och Marcella åkte till Rusta en sväng, även om jag älskar mitt jobb så kommer jag sakna det här när jag blivit frisk igen. Att åka iväg med någon som också tycker om att bara gå och titta på saker, deras jul utbud är hur stort som helst och även om det inte är något man behöver är det kul att titta. Men idag hade jag  några saker på min lista men dom kan jag inte avslöja :)

Såg en sån fin tavla med inbyggd belysning, så vacker men jag skulle inte veta vart jag skulle hänga den iaf så jag beundrar den i affären ist.
Så kan det ju vara med saker tyker jag att dom är så fina eller söta men dom passar liksom inte hemma hos en.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)