.

.

onsdag 25 december 2013

Juldagen

Den firade vi med Emma.
Varje år på juldagen eller annandagen går vi på bio och firar med Emma.
Det var också en hel lyckad dag.
Trots att jag har börjat få riktiga hormonsvajningar nu. Jag och Leo ville se Walking with Dinosaurs men den tyckte Robin verkade läskig, så då valde vi flygplan, men den ville jag inte se, så såg jag reklamen för det egnar köttbullar 2 och den verkade så rolig så då valde vi den ist men då fanns det inga biljetter så det fick bli Flygplan, då var det nästan så jag började gråta.
Men filmen var jätte bra......
Sen började jag gråta igen för att Micke tvingade runt oss på Elgiganten och Mediamarkt när jag bara ville vara med Emma, men det går över väldigt fort så det är en himla tur om jag ska vara så här känslig nu.
Sen tillslut..... åkte vi hem och öppnade paket och det bästa var att Emma verkade jätte glad för sina julklappar.
Vi åt massor med mat och efterätt och för första gången på tre veckor åt Robin ordentligt med middag och två portioner efterätt.








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)