.

.

lördag 28 december 2013

Julbord ..... igen

Vi tröttar aldrig på julmat här hemma.
Vi/jag hade tänkt att vi skulle äta julbords varmrätter dagen innan julafton för jag älskar silla lax och pate så mycket så jag är proppmätt när vi kommer till köttbullar och janssonen.
Så för att vara smart tänkte jag att om jag äter det dan innan så slipper jag ha så dåligt samvete på julafton, MEN  då blev jag kräksjuk så det blev inget.
 Men igår gjorde vi i ordning julmaten och då Blev Micke sugen på sill också så då plockade jag fram laxen ur frysen också ♥ Den lyckan... Jag kunde ju inte äta laxen på julafton eftersom den inte hade varit fryst och i mitt fina hormontillstånd kämpade jag för att inte gråta :)
julbordLeo han åt sill, och sill, och sill. Jag älskar sill men jag tyckte det såg riktigt äckligt ut när han åt bit efter bit, jag vill ha potatis, cremefraich mm till men inte han inte och Robin, ja vad ska man säga? 1 köttbulle och 1/2 ägg.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)