.

.

tisdag 24 december 2013

Julafton

Äntligen är den här.
Vi gick upp kl 7 eller vi och vi ,jag och Micke, Leo sa att han hade vaknat 06.19
Leo var vildare än vildast under hela julklappsöppningen och tyckte att det ena var bättre än det andra.
Nu sitter dom och spelar på sina Nintendo 3ds, lyckade julklappar måste jag säga.
De fick även 2 walkitalkis så dom har sprungit upp och ner, ner och upp i en halvtimma (vi har ju liksom 3 våningar) och roppat -Hallå hallååååå hör du mig??

Vi åt äkta julfrukost (vörtbröd m julskicka och stark senap och risgryns gröt) och tittade på Ice Age christmas som de fick i julklapp av Mickes moster och morbror,












vises

3 kommentarer:

Susanne sa...

Varma Julkramar <3

nina3barnsmamma sa...

God jul!! Mysiga bilder!

Elfina sa...

Va roligt att julen blev så lyckad!!! Ha ha va roligt med walkitalkisarna.. Ser framför mig hur dem anropar hallåååå!

God fortsättning!!!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)