.

.

onsdag 11 december 2013

Gastroskopi

Jag var på gastroskopi i morse och det var värre än allt jag någonsin upplevt.
Kräkreflexen var extrem och slutade aldrig under hela undersökningen men när hon nådde ner till magen gjorde det oerhört ont och det kändes som om det höll på för alltid även fast de sa att det bara var ca 5 minuter och mitt i all smärta fick jag sammandragningar också.
Efteråt så hade jag så oerhört ont i halsen på vänstersida där slangen hade åkt och i magen så jag har fortfarande inte ätit något fast det har gått 8 timmar.
Men värst av allt är att dom egentligen inte hittade orsaken till min smärta, jag hade inget magsår men jag hade bråck på magmunnen men det borde orsaka halsbränna och sura uppstötningar och inte ren fysisk smärta så det betyder att allt helvetet i morse inte ledde till någonting egentligen.

Ja det blev mycket gnäll men det är seriöst det värsta jag har varit med om, Mick undrade om det inte var värre när jag höll på att dö förra året men då var jag mera livrädd och panikslagen det här var ren fysisk smärta.

vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)