.

.

måndag 23 december 2013

Dalahäst tillverkning i Nusnäs

Den här  resan känns som en blandning mellan ett päron till farsa och vi hade iaf tur med vädret.
I gårkväll fick jag kräksjukan för tredje gången den här vinten och spenderade natten på toaletten, inte riktigt den myshotellnatt jag hade tänkt mig.

När jag hade fått lite krafter tillbaka åkte vi hem, men på vägen stannade vi i Nusnäs för Leo var så farsinerad över alla dalahästar han såg överallt, på kuddar, på väggen på hotellrummet, på disken, i fönstrena och framförallt på gatorna i Mora i varierande storlekar.





De valde varsin som de sen skrev namn på och Robin skrev även datum på sin.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)