.

.

söndag 15 december 2013

Å gud så trött


Jag är så trött att jag inte kan hålla ögonen öppna. jag hat tom kokat en kopp kaffe ( jag har inte druckit kaffe på säker tre månader) men vad sk jag göra? Vill dricka en redbull men åsikterna varierar ju om det är farligt eller inte så jag vet inte om jag vågar.
När jag äntligen tog mig i kragen och gick ut med Tuffs så hade det börjat regna såklart, undra om det är det mörka och tråkiga vädret som gör att man är så galet trött??
Längtar efter snö, tänk om det inte blir snö i år, minns en jul när killarna var små och vi sprang med paketen från bilen hos mormor och morfar och ändå blev papprena på paketena genomblöta

Vill göra pepparkakshus med killarna i dah så jag måste börja piggna till snart.
Vi ät så sena i år, vi brukar alltid göra på första advent men då hade jag kräksjukan så det gick inte och sen har sjukdomarna avlöst varran så om vi ska ha nåt pepparkakshus i år måste vi sätta igång snart.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)