.

.

tisdag 5 november 2013

Ultra ljud och trasig stövel.

Nu har jag varit på ultraljud och dom kollade både gallan bukspottköteln och njurarna men allt såg bra ut, känns som en dålig nyhet. Hade det varit gallan eller inflammation i bukspottkörteln så hade jag ju vetat vad felet var och kunnat fixa det nu ska vi sitta imorgon igen och gissa, undra om, vi vet inte, det kanske är. Hittills har jag hört allt ifrån gluten, laktos, magkattar, stresstarm, men inget stämmer.

I morse hade vi riktigt höst oväder här med ös regn och blåst och på vägen till skolan säger Leo att hans strumpa e blöt, -Nä det är nog inbillning hävdar jag men vi tittar när vi kommer fram, och mycket riktigt är strumpan blöt. Typiskt!! Önskar jag hade bil och körkort så jag  kunde fixa såna här saker, om jag bad Micke att vi skulle köpa nya gummistövlar skulle det nog bli om en månad eller nåt så jag ringde mamma och pappa så dom skulle åka på engång och köpa ett par till honom.
Vad skulle jag göra utan dom? Tror killarna skulle va halvnakna om inte mormor och morfar åkte och köpte skor och regnkläder, overaller odyl.



Varmfodrad Stövel





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)