.

.

måndag 4 november 2013

Svårt att blogga utan gnäll

Hade såna smärtor i magen idag så vid halv tolv gav jag upp och gick hem. Så jäkla tråkigt det enda positiva är att killarna kunde gå hem tidigare från skolan

Jag ringde faktiskt till båda två och frågade för det var någon av dom som frågade i morse om dom fick va på fritids och Leo han är ju så rolig.
Jag frågade honom om han ville gå hem eller vara kvar på fritids och han pratade på sen pausade han och sa -Vänta! FRÅGADE  du om jag ville gå hem??
Så vi beslutade att han skulle gå hem efter mellis och när Robin fick veta att Leo skulle vara kvar ville han också stanna så dom kom hem tillsammans halv tre och dom hade tydligen fått sitta bredvid varann i matsalen också och det var väldigt märkvärdigt.

Nu är dom på en tidigare innebandy än vanligt och min kompis skjutsar hem dom efteråt, kan inte bli bättre en sån här dag. När dom kommer hem blir det fiskbullar i hemmagjord sås (mamma har alltid tagit bort lite av hummersåsen och spätt på med grädde ketchup/chilisås salt och peppar och det blir så himmla gott tycker jag, föreställ min chock när vi fick fiskbullar i skolan och jag tänkte yes vad gott och det smakade hemskt) och kokt potatis, känns lagom till min mage.



Tuffs hann vara hos mamma och pappa ända till tolv idag och busa med deras hund Puh så han har sovit så gott hela dan med mig ♥



vises

2 kommentarer:

På Selmas gata sa...

Men det låter ju inte klokt att du ska behöva ha så ont! Tycker att du ska ta dig till akuten nästa gång det händer, även om de inte kan göra så mycket där så kanske de tar dig på allvar och ser till att du får remiss till rätt ställe.
F
ör en del år sedan hände det mig också att jag hade sådana magsmärtor hela tiden, trodde jag skulle bli knäpp!:-( Hoppas det ger sig snart!

Michaela sa...

Tack snälla du ♥

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)