.

.

lördag 30 november 2013

Julbord, julbord, julbord, jag älskar julbord

Äntligen  blev det dags för mitt efterlängtade julbord på Sundby gård.
Efter att ha ägnat större delen av dagen åt att hänga upp julgardiner och ta fram adventsljusstkar så var det en perfekt avlutning med julbord.
Dom har lätt det bästa julbordet jag någonsin ätit, allt är så gott.


Tänk att det inte går att ata bra kort på sina barn, på det första rörde han sig så hela han blev suddig, på 2a och tredje tuggade jan sen ville han inte att jag skulle fota honom mer.

Det ena var godare än  det andra.

 Lilla Leo, så typiskt honom att välja frukt till efterätt, 
 Robin fotade sin efterätt.
Sen hämtade han iof 700 saker till.



vises

2 kommentarer:

Ida sa...

Åh vad kul, och många minnen. Hoppas att du var där en dag jag arbetade. Gillade ni sånguppträdandet? Mycket jobb och slit men superkul.

Michaela sa...

Vad kul!! Jobbar du där? :)
Uppträdandet var jätte bra men tyvärr den här gången sjöng de bara ute och vi satt inne så vi hörde men såg inget. Jätte synd.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)