.

.

fredag 8 november 2013

Jag hade storslagna planer för min sjukskrivning.
Bara göra trevliga saker som minskar stressen jag gick tom till gymmet i går och skrev in mig där och la mig och solade en stund, BARA REN AVKOPPLING.
Vaknade på morgonen pytte lite snorig och det sved lite i halsen sen gick det över och kom tillbaka på kvällen med dunder och brak och idag är jag så dålig att killarna fick gå sista biten till skolan själva.
Men jag är inte ledsen för tur i oturen är jag ju redan hemma plus att det här är första gången sedan jag började äta Levaxinet som jag blivit dålig vilket för mig är ett mirakel.
Förr var jag sjuk jämt iaf kanske var tredje vecka plus att när jag blir sjuk så är jag sjuk i flera veckor så det här känns som en vinst med hästlängder.
Doktorn trodde ju att det kunde vara så här eftersom jag har ett ovanligt fel på sköldkötteln och det påvekar både allmänntillståndet, humör, immunförsvar, trötthet mm

Nu ligger jag i soffan och tröst äter lussebullarna som blev kvar från i går med en toa rulle i andra handen.

vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)