.

.

lördag 23 november 2013

Innebandy för hela slanten

Vi startade dagen med en innebandy match med pojkar 04, sen släppte Micke av oss hemma och åkte till jobbet.
Sen på eftermiddagen åkte vi på cup med pojkar 06 men då var det bara Leo som spelade.
Han gjorde sammanlagt 12 mål på tre matcher, jag tycker nog att dom är för små för honom att spela med eftersom han är van att spela men 04orna som är 2 år äldre än honom men han var nöjd och stolt över sina mål så....

På vägen hem stannade vi i Kista galleria för jag tänkte vi kunde äta middag i food couten men då fick ju Leo syn på en O´Learys och Micke och jag var inte särskilt svår övertalade.
Jag tycker att O´Learys är som en liten bit av himlen.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)