.

.

söndag 27 oktober 2013

Underbara söndag

Hela förmiddagen låg Micke och jag i soffan och gjorde ingenting och det har inte hänt på........ ja vet inte när.
sen åkte vi till Subway och åt lunch något jag har velat göra jätte länge men det har inte blivit av jag prova den nåt nytt, nån entrecote med stark majonäs och det var så sjukt gott att jag skulle kunna äta där varje dag.
Sen åkte vi och spelade innebandy och när vi kom hem åkte Micke iväg på en gång för att spela innebandy han med.
Jag gjorde bara en morots soppa med vitlök och ingefära till middag ( också ett recept jag snott från jobbet) eftersom det bara var jag som skulle äta, med lite äppelpaj till efterätt. 








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)