.

.

torsdag 10 oktober 2013

Jag har varit ledig från jobbet idag för vi var på möte i skolan och pratade om leo.
Det var en befrielse att få vara ledig 2 dagar i rad kan jag säga, jag har haft så ont i magen den senaste veckan att jag inte an fungera normalt.

Var Hos läkaren i morse och pratade om  min Levaxin dos,( för jag har nåt ovanligt fel på skölkötteln) och passade då på att fråga om det med magen men han sa bara att troligt vis har jag en känslig mage och kan därför må dåligt ibland, inte mycket till hjälp tycker jag :( Men jag får fortsätta att leva på yoghurt och gröt ett tag till, därför har det blivit så dåligt bloggande för jag orkar helt enkelt inte, all tid som jag är hemma ligger jag bara nerbäddad i soffan och försöker sova bort smärtan.

Leo ville såklart ha på sig sin nya supporter tröja till skolan idag.

Vi hade ett super bra möte med skolan idag och jag tyckte rektorn var så himla bra, jag har hört så mycket dåligt om henne men jag tyckte hon verkligen förstod allt och hans röken är verkligen den bästa man kan hitta.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)