.

.

torsdag 3 oktober 2013

Det är ingen dans på rosor att vara gravid.

I dag är en relativt bra dag, inte särskilt ont i magen eller illamående.
Men sista veckan har jag mått så fruktansvärt dåligt.
Ända sedan i onsdags förra veckan har jag haft så fruktansvärt ont i magen, som en riktigt kraftig mensvärk ont i tuttarna och mått illa nästan hela dagarna, att gå å jobba kl 8 på morgonen i måndags och tisdags fick mig att vilja dö.
Men idag är det som sagt lite bättre.
Hoppas att jag har lärt mig ett knep som funkar mot illamåendet, jag har nämligen kommit fram till att ju senare jag äter på kvällen desto mer illa mår jag på morgonen.
Det var så skönt att vara ledig i går och bara lägga sig i soffan när jag hade lämnat killarna och låta illamåendet ha sin gilla gång.

Känns märkligt och ironiskt att något som inte är större än ett riskorn orsakar att man mår så dåligt, är det inte väldigt märkligt.?


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)