.

.

lördag 26 oktober 2013

Äntligen jul.....


Jag hade tänkt bli lite nyttigare nu då jag ätit lite för mycket onyttigt de här veckorna då jag har haft ont i magen efterso jag uppenbarligen inte fick ont av bullar muffins och rostmackor med marmelad på.
Men det sket sig lite kan man säga då jag gick in på affären och upptäckte att dom fått in LUSSEBULLAR och pepparkakor så det blev ett riktigt julfika på eftermiddagen då vi kom hem efter att ha varit och tittat på Micke när han spelade innebandy match.

Äntligen jul, som jag har längtat, nu är det bara resten som saknas.....




vises




1 kommentar:

Anonym sa...

Så ni har tjuvstartat lite grann? :) Men sen så kanske pepparkakorna får stå i skafferiet till jul? ;)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)