.

.

lördag 7 september 2013

Vi läser.



Det går lite så där för Robin med läsningen, han är på läs box 3 medans en del i hans klass är på 53.
Han fröken berättade att han gillar inte att läsa och väljer därför att inte göra läsboxarna.
Så för att hjälpa honom på vägen har jag lånat hem massa böcker som riktigt lätt lästa så vi kan öva lite.
Han orkade tre sen gav han upp och då undrade Leo om han fick läsa och självklart fick han det, nu är han inne på sin 9 bok :) Han stakar sig lite, men jag vet inte om jag ska ta lite svårare börcker till honom eller om det ändå är lagom.

Nu öppnar ica snart och då ska jag gå och köpa frukost frallor och sen är det dags för Leo att spela fotbolls match.
vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)