.

.

lördag 21 september 2013

Underbara lördag

Sov morgon till 7.20 eller nja inte Leo och Robin vaknade redan vid 6, Leo fick inte sin medicin igår som hjälper honom att somna, (för att den var slut )men han var så trött att han somnade fint ändå sen vet jag inte om det var därför han vaknade tidigt eller om det var för att det är lördag, det brukar ju va så med barn. Men Leo sa vid ett tillfälle att medicinen gör honom så trött på morgonen..... det är svårt det där tycker jag, för jag vill inte ta bort den för då somnar han ALDRIG då kan kan han springa busa och bråka framåt 22 på kvällen.
OKEJ....... långt sidospår :)

Men sen gick jag och Robin till centrum och handlade favorit frukost, russinfrallor och vita frallor.
Nu tittar vi klart på Epic och äter frukost i soffan och om en stund kommer morfar och hämtar oss.
Först ska vi till ica maxi och köpa underställ till killarna och sen är det HOCKEY MATCH för Robin.









vises



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)